woensdag 6 januari 2010

Zomaar een hele mooie foto verhaal volgt over twee dagen

Deze foto vond ik heel erg mooi, vandaar dat ik hem even op mijn blog doe. Het jaar 2010 is net begonnen en na een verjaardag op 25 december, waarbij wij met 16 mensen en veel eten, mijn 75ste gevierd hebben, zijn wij nu heerlijk aan het bijkomen en ligt er weer een heel open jaar voor ons. Twee verhalen komen er nu snel aan. En in het komende jaar gaan wij daar gewoon mee door. Als er straks foto's zijn van onze gezamelijke kerst, dan komen ze er ook bij. Verder zijn er twee mensen, die ik heb leren kennen via wintergasten, waar ik bijzonder blij mee ben. Rory Stuart, 36 jaar en al zoveel meegemaakt. Ook heeft hij twee boeken geschreven ,"The places in between " en "The prince of the marshes." Het eerste boek hebben wij besteld. De andere gast was Ray Kurzweil. Deze man is ervan overtuigd, dat je zelf heel veel aan je gezondheid kunt doen. Zelf slikt hij 150 pillen per dag, vitaminen, mineralen en aminozuren, nog veel meer van alles wat. Daar ben ik met mijn 19 pillen per dag een kleine meid bij. Maar ik heb wel degelijk gemerkt, dat het mij bijzonder goed geholpen heeft. Voor ik er mee begon zo'n 7 jaar geleden, was ik iedere winter wel twee keer ziek met heel veel penecilline. Het kost wel wat, maar ik voel mij duizend keer beter dan toen. Dit alles dankzij de pc, daar kon ik alles gaan opzoeken. Dinkie
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: