zaterdag 9 juni 2007

Gezondheid

Twee bloeddrukpillen en een plaspil, 4 maal penecelinekuur in een jaar, ik liep regelrecht de dood in, had daar absoluut geen zin in, ben gaan zoeken op het net, eerst de bloeddruk, aders beter, maar hoe: via dokter Mathias Rath, die binnen is, niet voor niets denk ik maar. Over gegaan op L-lysine en Proline en 1 gram vitamine C en Carnitine, daarna gaan werken aan het immuun systeem, dat was aan gort, duidelijk. Proteine, grote hoeveelheden, plus, als vervanger van de plaspil, cranberry pillen en koemiskoetjing, dat werkte allemaal grandioos aangezien het hart ook een spier is en de rest van mijn spieren ook niet zo best meer waren : bcaa amino x-tra, l-leucine, l-valine, l-isoleucine. Verder catsclaw en multiminerals. Dit alles heeft zo goed gewerkt dat de twee bloeddrukpillen weg zijn en de plaspil ook, geen peneceline meer en de bloeddruk vond ik toch nog iets aan de hoge kant, ben verder gaan zoeken en heb veel geprobeerd, maar uiteindelijk was er een ding wat erg veel effect had op de bloeddruk en dat was Dimethyglicine DMG 100 mg oftewel pangaamzuur, b 15. Nu is de bloeddruk als van een jong iemand. Er is nog een probleem dat ik niet opgelost krijg en dat is het hoesten, regelmatig eenmaal per dag, soms tweemaal, met veel slijm. Het heeft waarschijnlijk iets te maken met teveel cortisone, maar hoe en wat weet ik nog niet, kom er wel uit, alles is tot nu toe gelukt. Dit waren eventjes mijn ervaringen met mijn gezondheid, die nu weer optimaal is, ben er erg blij mee, het kost alleen een paar centen.

Geen opmerkingen: