zaterdag 9 juni 2007

Vakantie weer voorbij, eerste keer na 40 jaar weer met caravan weg, een belevenis voor een 72 jarige, matras erg hard, wc iets aparts zonder doorspoelen, met mijn formaat in een kleine ruimte is een perfecte training voor alle spieren, maar ook wel erg makkelijk, alles binnen handbereik, volledige uitrust periode . De oudste dochter veel gezien, zaten vlak bij haar en haar beeldige tuin, haar man moest weer op reis en dus zaten wij er veel en hebben heerlijk buiten gezeten, genoten van Appelscha en de mooie omgeving . Een dag naar Duitsland geweest de huizen zijn er waanzinnig goedkoop en erg mooi en groot, verdwaalden er prompt en zagen uren geen hond laat staan een mens, met kompas maar naar het westen gereden en eindelijk een bord met Ter Apel, wij blij en kwamen weer thuis in een heerlijk restaurant en voor het eerst zweinenhaxe, het viel er gewoon af zo gaar was het maar teveel vlees, we waren beide ziek van teveel, helaas. Heimwee naar huis en de kleintjes, maar zodra we hier zijn heimwee naar de dochter, dus een echte patstelling. De reis naar huis was heel warm, 32 graden in de auto, geen airco, druk hoe dat ooit verder moet met dit land ik weet het niet. Thuiskomend meteen David opgevangen, die liep met vriendje over straat naar de doodenge hoek van de straat met verhit hoofd, heb ze alle twee mee naar binnen genomen en hoofd afgekoeld met koud water en heb ze veel te drinken gegeven. David: oma, heb je mij gemist en vind je mij lief ja mijn jongen heel erg, ik vind het zulke lieve kinderen, het doet gewoon pijn, maar flink geknuffeld met hem en toen kwam Inge en nam hem mee . De tuin was voledig in bloei en erg mooi , wij genoten van alles weer, films die wij gedownload hadden, computers weer, heerlijke wc en muziek. piko bello. Afzien is goed voor het herwaarderen van al je bezit, een rijkdom, hoop er nog heel lang van te genieten. Tot de volgende vakantie.

Geen opmerkingen: