donderdag 30 oktober 2008

ONZE LIEVE KAATJE


Dit is onze lieve kaatje, nog niet zolang geleden. Helaas moesten wij afscheid van haar nemen ons laatste hondje. Wij hadden zo gehoopt na een geslaagde operatie nog lang van haar te kunnen genieten, maar het is niet gelukt. Ka je was een geweldig lief hondje en samen met Eva opgetrokken jullie waren bijna even oud. Die ene dag in de week dat Eva hier was lag Ka altijd bij jou en pikte af en toe een poppetje bij je weg ik heb jullie overal samen op de video camera. Of wij ooit zullen wennen aan leven zonder dier, dat weet ik niet. Ik heb mijn leven lang altijd dieren gehad eerst katten toen honden, zelfs drie honden, jij was ons laatste hondje. En wij missen je vreselijk. Het huis is leeg kaal geen beweging meer of ik hier ooit aan wen, dat weet ik niet, nu eerst door dit vreselijke gemis heen en dan kijken wat wij gaan doen. Dinkie

Geen opmerkingen: