zondag 15 juni 2008

Muktavati

Zodra ik had gevonden hoe aan Muktavati te komen, zou ik dat even vermelden. Je wilt niet weten hoe wij daar naar gezocht hebben, ook via Ayurveda sites. Op een site Europa Ayurveda College stond een telefoonnummer van Cornelis J. M. Peters. Die heb ik dus direct gebeld. Kreeg een antwoordapparaat en gaf mijn telefoonnummer op plus kort mijn wens voor muktavati. Een dag later, was alles weer vergeten, kreeg ik telefoon van Cor Peters, ineens wist ik het weer en vertelde hem van mijn zoektocht over de wereld. U wilt dus Muktavati hebben, oke, dat maak ik wel even voor u en stuur het U op. Ik wist niet wat ik hoorde, het heeft mij dagen gekost zonder resultaat en zo ineens had ik het, was dolblij, heb hem er wel ettelijke keren voor bedankt. Je krijgt het niet voor niets, met de kosten kwam het op 36,50 euro. Drie dagen later had ik het thuis. Na het eten mag je een vierde van een kleine theelepel gebruiken Nu, na 4 dagen en een halve cardura verminderd, was mijn bloeddruk s'morgens 115 om 65 en hartslag 56, een geweldig goed resultaat. Maar ieder mens is anders, mij doet het erg goed en ben er erg blij mee. Zijn telefoonnummer is 0523-677208. Moet nog even vermelden dat ik al als alternatief Arjuna was gaan slikken en nu beide dus gebruik en het voelt erg goed. Met de hoeveelheid die je krijgt doe je wel lang, ik schat een maand. Dinkie

Geen opmerkingen: