zaterdag 27 september 2008

Elizabeth vijftig

Mijn jongste dochter werd vijftig en aangezien zij dat uitgebreid wilde vieren heeft ze ons meegenomen voor een dag en nachtje Hotel in Garderen en op de laatste dag een high thee voor vrienden, kennissen en nog wat familie. Het was heel erg gezellig, wij hebben heerlijk gezwommen en nog heerlijker gegeten met mijn allerliefste kleinkinderen Eva en David, die helaas ook alweer heel snel kleintjes af zijn. Iedereen was ronduit gezellig, de hele sfeer was geweldig. Dit clubje kan gerust een leuk huis gaan huren in Frankrijk met een zwembad en dan een weekje met zijn allen er verblijven. Willem en ik hebben ervan genoten. Ik ben dol op dit groepje mensen, ik vind ze allemaal even lief en hoop ze nog heel lang mee te maken. De tweede dag 's middags kwamen alle vrienden van mijn dochter waarvan ik de meesten nog nooit gezien, maar wel veel over gehoord had en zij over mij en Willem. Het was dus leuk om ze allemaal te zien en te spreken, het zijn allemaal stuk voor stuk mensen naar mijn hart en ik hoop dat Elizabeth er nog heel lang plezier van mag hebben. Lieve dochter, hardstikke bedankt voor het gezellige feest, goed gedaan meisje, liefs je moeder Dinkie.

Geen opmerkingen: